چهارباغ | همزمان با برپایی میز خدمت به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهزیستی و انتخابات روز جمعه پرداخته شد

"فاطمه والوکیان" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ همزمان با برگزاری میز خدمت در محل مرکز مثبت زندگی کد ۱۸۳۹۹ به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهزیستی و انتخابات روز جمعه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛رئیس بهزیستی شهرستان چهارباغ در جمع مددجویان با اشاره به دیدگاه رئیس جمهور شهید،گفت:دولت آیت الله دکتر رئیسی بعنوان «دولت محرومان»،همواره اولویت اصلی خود را بر رفع محرومیت و توانمندسازی گذاشته بود و بعد از سال‌ها طیف وسیعی از افراد آسیب‌پذیر احساس می‌کردند که در عالی‌ترین سطوح،صدایشان شنیده می‌شود.

والوکیان افزود:سازمان بهزیستی بعنوان بزرگترین نهاد حمایتی توانست بودجه‌ای فراتر از لایحه دولت در سال ۱۴۰۱ دریافت کند و اعتباراتش افزایش یافت،افزایش مبلغ مستمری‌های ماهانه بطوری که مستمری مددجویان تحت پوشش دو نهاد حمایتی یعنی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد:صفر شدن پشت نوبتی‌هایی که سال‌های سال در صف انتظار دریافت مستمری نهادهای حمایتی بودند،پیگیری های جهادی در حوزه تأمین مسکن محرومان تحت پوشش نهادهای حمایتی از اقدامات تأثیرگذار و ماندگار رئیس دولت محرومان است.

وی به برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت اشاره و خاطر نشان کرد:طی دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال این عزیزان و با هماهنگی های لازم این آزمون برگزار شد.

فاطمه والوکیان همچنین از به صفر رسیدن انتظار برای دریافت تجهیزات توانبخشی خبر داد و اظهار داشت: افراد دارای معلولیت سالهای زیادی برای دریافت خدمات پشت نوبت می ماندند،یعنی پرونده تشکیل داده،کمیسیون پزشکی و تعیین شدت معلولیت رفته بودند و همه کارهایشان انجام شده بود اما هیچ خدماتی دریافت نمی‌کردند نه مستمری می‌گرفتند و نه می‌توانستند از تجهیزات توانبخشی استفاده کنند ولی از برکات دولت سیزدهم هیچ فرد دارای معلولیتی در اقصی نقاط کشور وجود ندارد که به سازمان بهزیستی مراجعه کند،دوره لازم را سپری کند و بگوید من تجهیزاتی می‌خواهم و به او ندهند و صف انتظاری دیگر وجود ندارد.

در حاشیه این برنامه نیز مشکلات و مسائل مربوط به درخواست های مددجویان بررسی و به آنها پاسخ داده شد.

کد خبر 111280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد